Tuesday, January 10, 2012

Seriously. 要认真!

results was released.
what i most worried was came true. i had failed my BE.
it's okay.. im 'dai sei'... that's why God did not bless me.
I promised to myself, this sem i will study very very hard !
this sem is the last sem for me !
i cannot play play, and i WONT !
i will treat it seriously ! sorry dad mum ! for this sub tis sem..im wasted the money :(
i wan pass my cgpa tis sem and GRADUATE successfully with my frns by this sem !
jiayou ! All the best ! God bless you CPL ! :)

成绩终于揭晓了。
我最担心的事终于还是发生了。
我还是过不了那关。怨不得任何人。我是活该的。自己没尽力。该死!
真是浪费钱的败家女!对不起爸妈!
我得到教训了。
这一次,我答应自己。这一个学期将会是我最后一个学期了!
我要认真!不再玩玩了!我会尽力考好所有科目!
我要顺利过关,和朋友们一起这一个学期毕业!加油!
我不要丢父母的脸,不要辜负他们对我的期望!我可以的!加油CPL!

1 comment: